Ahojte;-)

Posted on Updated on

Ahojte a vitajte na mojom blogu,

Som len celkom obyčajne-neobyčajná (ale strááášne vtipná) mama, ktorá túži vyskúšať všetky ergonosiče sama…:-D

IMG_0149

Volám sa Nela, som mamou dvoch úžasných drobcov (synček má takmer 4r a dcérka 1,5r), manželkou skvelého muža (alebo teda aspoň maximálne tolerantného muža) a všetci spolu bývame v Bratislave…aha,a mám ružové vlasy…(teda nie že by na tom záležalo…)

(Ak máte čas a chuť prečítať si moju storku ako som sa dostala k písaniu tohoto blogu, nájdete ju TU)

Od narodenia potomka č.2 som vedela, že chcem a potrebujem nosiť a postupom času sa mojou vášňou stali práve ergonosiče… domáce prostredie a samozrejme aj peňaženka boli a neustále sú čas od času konfrontované aj šatkami na nosenie detičiek, ale moja ľavorukosť či lenivosť pri viazaní, potreba rýchlejšieho “upevnenia” drobca na seba a v neposlednom rade aj tajná túžba po presunutí nosenca a s tým spojených výsad aj zásad (na manžela, babku aj dedka);-) spôsobili, že ergonosiče sú u nás stále v prevahe…

Nosičov pre detičky je ohromné množstvo, no vyznať sa v nich je hlavne pre začiatočníka v nosení pomerne ťažké a zložité …teda aspoň pre mňa samotnú to tak bolo a vlastne aj trochu stále je…ešte som sa síce nestala expertom na ergonosiče, no už sme ich stihli vyskúšať celkom slušné množstvo a stále ma láka skúšať a hľadať ďaľšie, nové a zaujímavé a podeliť sa so svetom o informácie aj moje dojmy …preto vám takýmto spôsobom ponúkam nakuknutie do nášho súkromného nosičského sveta…;-)

Rada by som vás na mojom blogu chcela inšpirovať k noseniu ako takému a hlavne pomôcť s výberom toho najsamsuper ergonosiča pre vás a vaše potomstvo a to od všeobecných informácií (ako sú napríklad rozmery nosiča) cez osobné skúsenosti a hodnotné detaily a postrehy z testovania a porovnávania mnou/nami vyskúšaných ergonosičov, doplnené o potrebné fotky ci videjká pre lepšiu predstavu ako daný nosič sedí či nesedí nosencovi aj “nosnici” :-D…

V neposlednom rade si spoločný čas spríjemníme a hladinu adrenalínu rozvírime aj súťažami , lajkovačkami či zdielačkami o rôzne “nosičské príslušenstvo”… odohrávať sa budú na mojej facebookovej stránke, na ktorú vás tiež srdečne pozývam 😉

Budem veľmi poctená a vďačná za váš čas strávený na mojom blogu, za každý váš názor, pripomienku či tip pre ďaľšie testovanie…neváhajte ma kontaktovať cez mail, na FB alebo formou komentáru pod každým článkom…

Pevne verím, že sa tu spolu budeme cítiť príjemne a posielam vám veľa pozitívnej energie z nášho bytíku k vám domov…;-)

S láskou a úctou,

Nela

P.S.: všetky testované nosiče som si sama vybrala aj zakúpila, či už nové z obchodu/eshopu alebo z druhej ruky a samotné hodnotenia nosičov sú napriek všetkej snahe o objektivitu len moje osobné skúsenosti, dojmy, pocity a samozrejme moje vlastné fotky (pokiaľ sa jedná o informácie z iného zdroja je tento zdroj náležite uvedený) a videá. Nesponzoruje ma nijaká firma ani osoba (teda okrem môjho mangela, heheee)…A ak by som sa dostala tak ďaleko, že mi nosič bude ponúknutý len na testovanie aj bez zakúpenia, budem vás o tom iste informovať 😉

 

Pridaj komentár